top of page

Chci se dostat do kondice

Mohla bych jednoduše napsat, že chci zhubnout, neboť za posledních pár měsíců mám asi 6 kg nahoře, což je teda fakt dost. Ale hubnutí mi nefunguje, ani na to nevěřím. Chci být zdravější, štíhlejší, silnější, rychlejší, víc fit, prostě v lepší kondici! Chci se přitáhnout na hrazdě, chci vydržet déle v prkně, chci umět skákat přes švihadlo, chci udělat stojku, chci chci a chci a když něco chci, tak si za tím jdu! :D a taky chci mít krásnou vysportovanou postavu!!!

Při těch zažívacích potížích a potížích s pokožkou jsem se rozhodla, že si zajdu na alergologii a posléze na krevní testy, abych zjistila, co mi vadí. Tedy, abych viděla, v čem se moje pocity shodují s jejich. Samozřejmě více dám na sebe .. to je jasné, znám se nejlépe a cítím to, co se mnou různé jídlo dělá. Což je vlastně pokrok!

Takže jsem dnes měla dvě palačinky s nutelou a zakysanou smetanou, mléko, nějaké pečivo, těstoviny, no prostě se potřebuju zatížit právě i těmi potravinami, které mi dobře nedělají. A zítra hurá na testy!

A ještě větší hurá! Zítra se začínám dostávat do kondice! Vím, že absťák je něco a vím, že přijde, na to se můžu spolehnout :D Mám však jasný záměř, mám i cíle, mám jasnou vizi a vím, co všechno mi to přinese! Ta radost, ten pocit, když si přijdu, že vám víc síly, když si přijdu atletičtější, když se na sebe podívám do zrcadla.. Tož, nemaluju si, že to bude snadné.. jdu do toho!


bottom of page