top of page

Moje webovky! :o) Sny jsou od toho, aby se plnily


Jupí jupí jupí! Po svých webových stránkách už toužím opravdu dlouho. Před pár lety vzniklo dokonce několik verzí, ale tak nějak mi úplně nepřirostly k srdci.

Hledala jsem někoho, kdo by mi vytvořil stránky, jaké chci. Moderní design, stále viditelné horní menu, jednoduché, přesto poutavé. Díky moc všem, kteří mi dali radu nebo poskytli kontakt. Já jsem ale stále necítila, že je to "ono".

A jak jsem si tak vizualizovala ty svoje milované stránečky, vykoukla na mě reklama na wix.com. Ha! Přitáhlo mě to. Jojo, jsem pocitový člověk a jestli něco umím, tak je to vycítit potenciál :) A hle, po x hodinách strávených u mého miloučkého noťásku, po mnoha nezdařených pokusech něco změnit, jsem vytrvala a moje milované stránky jsou zde! VÍTEJTE!!!

Tyhle stránky jsou . . . prostě . . . moje . .

Snoubí se v nich všechno, co mě baví, co mě zajímá, co dělám, co nabízím, jaká jsem, můj život. Psi a lidi... a moje cesta k nim.

Zatím jsou a já vlastně doufám, že pořád budou, v procesu tvoření.. Pokud vám přinesou třeba jen špetičku inspirace, splnily svoje poslání.


bottom of page